duminică, 19 ianuarie 2014

Papusa tragico-comica

Iubitafizica reprezinta zvacnirea creativitatii noastre. Am pregatit scenariul timp de cateva luni, iar papusile sunt extraordinare (asa cum ni le imaginam). Vom ilustra povestea unui laborator in care cercetatorii fac experimente cu iubitafizica, o stiinta ne-testata pana acum. In fata ta vor prinde viata personaje, papusi in marime naturala, care te vor uimi prin aspect si miscare. Piesa are la baza cartea Iubitafizica scrisa de Iulian Tanase, realizator la Radio Guerrilla. Incercam sa aducem pe scena personajele imaginate de autor,la care sa adaugam imaginatia noastra pentru a spune o poveste de iubire a lor, a noastra, a fiecaruia dintre noi. De aceea, corpurile actorilor se vor combina cu papusile, creand o anti-teza intre ceea ce suntem si ceea ce ne dorim.

Ei, ce spuneti, v-am captat atentia? V-am trezit interesul? Eu am fost foarte captivata de idee. Insa cum nu ma strabat fiorii vreunui talent actoricesc, desi am salutat ideea de a participa intr-o astfel de piesa, m-am gandit imediat la o prietena de-a mea.
Dotata inca de mic copil cu aere teatrale si suflet dramatic, Claudia era motorul poznelor si resursa cea mai la indemana pentru farse si trasnai. Cea mai celebra dintre ele ramane cea denumita in analele vecinatatii noastre,Talida. Nu, nu este numele celebrului roman daca la el v-ati gandit. Ci o farsa bine pusa la cale pentru sora Claudiei, in care ea, inca actrita in devenire (astazi una cu acte in regula) a facut un rol magistral. Se facea ca se tot chinuia sa se cocoate sa ia ceva de pe sifonier, timp in care suna telefonul si sora ei se ducea sa raspunda la telefon. La celalalt capat al firului nimeni alta decat Talida, falsa colega de scoala care suna din Italia (si ea la fel de falsa).
O bubuitura zdravana, cateva picaturi de sos de bulion bine amestecat si Claudia era la pamant cu nasul spart. Sora ei a aparut disperata, incercand sa afle ce s-a intamplat, sa acorde ajutor, dar ia ghiciti? Suna telefonul. Din nou Talida. Ea voia musai sa vorbeasca cu Claudia. La raspunsul surorii ei: dar, stii, nu se poate, tocmai si-a spart nasul, a venit si replica memorabila a Talidei: da, dar eu sun tocmai din Italia.
Pana la urma s-a deconspirat farsa si toata lumea s-a amuzat pe bune. A nu se intelege din cele de mai sus ca singura optiune a ei este tragico-comedia. Sufletul ei de actor rezoneaza la tot ceea ce este emotie. Si cred ca acest proiect i s-ar potrivi de minune. Asa ca propunerea mea este Claudia Croitoru. 

Si mult succes intregului proiect Iubitafizica.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu