vineri, 25 octombrie 2013

Cati centimetri sa aiba brandu'?


M-am intalnit zilele trecute cu Garfield. Suntem cunostinte mai vechi, ne tot intalnim de multa vreme. Mi s-a parut ca era ceva schimbat la el. Parca nu era chiar el. M-a lamurit el cand mi-a zis ca si-a tras garderoba de iarna. Era crosetat. M-am mai linistit si parca l-am recunoscut. La fel de pofiticios ca intotdeauna, m-a intrebat ce am prin frigider. I-am spus ca am niste branza bleu, niste sparanghel si niste salata verde. M-a privit suparat si mi-a zis: da, branza cu ceapa n-ai?
A zis ca sare peste masa, lucru care nu-i statea deloc in obisnuinta, si ca sa-i fac o cafea. I-am facut si ne-am asezat la o vorba. El tolanit pe canapea, eu in fotoliu. Mi-a zis ca vrea sa ma roage ceva. Ca cica el a auzit ca eu m-am apucat de bloggerit si ca l-as putea ajuta. Zic, sigur, dar cu ce anume sa te ajut? Eu sunt de abia la inceput cu blogosfera. Pai, auzise el ca celebrul Chinezu si-a facut emisiune. Si ca el trebuie musai, de-ar fi sa se dea peste cap si tot ajunge la Brandu' lu' Chinezu
Eu stau, ma gandesc, ma perpelesc si imi pica fisa. Ii zic ca stiu o cale, ar fi o modalitate. Probabil ca daca ar fi acompaniat de o femeie frumoasa si talentata (eventual cu alte talente decat devoratul frigiderului), poate ca l-ar invita la emisiunea lui, Chinezu.
El, temator, imi spune ca nu crede ca cunoaste asa ceva. Il linistesc si ii spun ca eu cunosc. Claudia Croitoriu, de profesie actrita si de subprofesie talentata tricotoare de figuri celebre. Brandul ei se cheama Crochet by C&M. E un brand mic, cunoscut printre prieteni, dar foarte apreciat. Si, pe de alta parte, Chinezu nu a precizat cati centimetri sa aiba brandu'.




Ii spun totusi sa nu isi faca mari sperante si sa fie rabdator. Si el ce a facut? S-a dus repede si a mai dat cu gura la doi prieteni. Zic, sa asteptati voi mult si bine sa va invite Chinezu daca dati buzna cu turma peste el. Cica, nu, ca noi suntem o familie mare si putem sa ne trimitem un singur reprezentant. Pe Claudia. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu