joi, 24 octombrie 2013

N-am tras acoperisul pe casa

Toamna se instalase deja de zile bune si ploaia nu mai contenea. Noapte de noapte ma trezeam intr-o angoasa teribila. Ma temeam pentru acoperisul pe care ploaia ar fi putut sa-l dea gata si apoi sa ma inunde, sa se prabuseasca, ce cosmar! Intr-una din dimineti m-am hotarat. Gata, voi lua masurile necesare pentru a dormi linistita. Am dat un search si am gasit tigla metalica Metigla. "Cu noi esti acoperit complet". Adica exact ceea ce imi doream. Aceasta tigla se prezenta ca fiind optima, usoara, variata si mai ales durabila (durata de viata pentru acest produs este de 50 ani). Datorita straturilor speciale, tigla metalica e protejata impotriva coroziunii, fiind proiectata sa reziste la vant, la ploaie, la zapada abundenta, la incendii si chiar la cutremure. Deja ma mai linistisem putin. 

Am trecut mai departe. Materia prima: Tigla metalica Metigla se obtine prin profilarea tablei cu grosime intre 0.47 si 0.63 mm din otel zincat la cald, cu un continut de zinc de cel putin 275g/mp
Astfel, tabla are o foarte mare rezistenta la coroziune, un atribut foarte important pentru un produs de folosinta indelungata.


Cateva caracteristici tehnice:

Si putina distractie: Simulatorul de culoriNu esti decis ce culoare sa alegi pentru acoperis? Esti perfectionist si doresti sa armonizezi culoarea tamplariei si a peretilor cu nuanta acoperisului?

Utilizeaza simulatorul pe care l-am creat special pentru a va ajuta in alegerea unei nuante de acoperis cat mai apropiate de dorintele dumneavoastra. Metigla este diponibila in 20 culori: 13 lucioase si 7 mate.


Sa nu uitam de partea estetica: Finisajele

finisaj

Pe langa tigla metalica, Coilprofil va ofera si gama de piese de finisaj care vin in completarea acesteia. Piesele de finisaj sunt necesare pentru asigurarea conditiilor estetice si functionale ale acoperisului.




Si Garantiaacordata de compania Coilprofil in conformitate cu normele in vigoare este de 10 ani. Aceasta garantie acopera riscurile aparitiei coroziunii in situatia defectelor de materie prima. Certificatul de garantie insoteste factura si materialele la livrare. 


Asadar, acum ca mi-am tras acoperis pe casa, pot spune somn usor si vise placute!

2 comentarii:

  1. Buna, Cristina!

    Iti multumesc pentru votul de incredere pe care mi l-ai acordat in cadrul acestei campanii ;) Iti raman dator si daca vei avea vreodata nevoie de ajutor din partea mea (eu cochetez si cu web designul) te rog sa nu eziti sa-mi ceri ajutorul!
    Vlad Palas

    RăspundețiȘtergere