duminică, 15 decembrie 2013

Prieten drag



Aleg sa-ti scriu, la ceas tarziu.
Ne cunoastem de-o viata. De ani si ani, langa mine te stiu. Iti amintesti cand ne-am vazut intaia oara?
Inchid ochii si imi amintesc mereu zambetul tau. Timpul razbate amintirea si sterge granitele. In zorii zilei care ne desparte sau in amurgul serii care ne uneste in tacere. Te-am cunoscut cand viata era de abia la inceput si visele se intrupau firesc. Ne-am petrecut amandoi anii zglobii ai adolescentei si am privit cu uimire dincolo de zavorul stramt al primelor iluzii. Ai ramas langa mine si cand viata s-a cutremurat mult prea devreme si a strivit speranta. M-ai privit si mi-ai daruit caldura cand sufletul meu era inghetat. M-ai sfatuit si mi-ai daruit intelepciune cand inima mea era impietrita. Mi-ai cantat cand sufletul meu era trist. Ai ramas neclintit chiar si la intalnirea cu lacrimile mele. M-ai insotit la fericire si durere.
Mi-ai aratat lumea cand rataceam in pustiul singuratatii. M-ai adus aproape de oameni cand am fugit de ei.
Mi-a raspuns la intrebarile care imi torturau mintea. M-ai iubit chiar si atunci cand am urat viata.
Nu mi-ai cerut niciodata nimic la schimb pentru iubirea ta.
Au trecut anii peste noi si chipul in oglinda nu e neschimbat. Nici sufletul nu mai pastreaza aceeasi puritate. Au fost si clipe grele, ore nesfarsite, ani prinsi in ceata si zile prizionere suferintei. Dar iata-ne trecuti de ele.
Pentru cerul albastru pe care l-am privit impreuna, pentru marea de smarald unde ne-am soptit gandurile, pentru zorii albi cand ne-am pictat viitorul, pentru enigmele dezlegate in noptile lungi de vara, pentru aventura ce nu s-a incheiat niciodata, pentru credinta ta nestramutata in frumos, pentru dorinta infinita in iubire, iti multumesc, prieten drag.

PS. Te iubesc




Foloseste si tu Bradul Multumirii pentru a-ti aduce aminte de cineva drag si a-i transmite gandurile tale bune. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu