marți, 29 octombrie 2013

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Nu-i greu de ghicit la cine m-am gandit pentru aceasta noua provocare lansata de Blogal Initiative. Poate doar putin inedit. Dar radioul a fost totusi destul de prezent in copilaria mea, iar fotbalul la mine acasa. Asa ca din aceasta combinatie a iesit......comentatorul sportiv de radio Ilie Dobre. 
Radio Romania Actualitati. Incepand din anul 1983 transmite, in direct, meciuri de fotbal pe postul national de radio. Printre transmisiunile sale se numara cele de la Campionatul Mondial de Fotbal din 1998, finala Campionatului European de Fotbal din 1996 sau meciul Rapidului cu Internazionale Milano, de pe Stadionul San Siro, din septembrie 1993. Ilie Dobre a debutat si editorial in anul 1992, cand a publicat cartea "Dobrin, la clipa amintirilor". 
Celebrul  comentator sportiv a stabilit un record mondial la ţipat goooool. Ilie Dobre a exclamat gol timp de 31 de secunde fără să respire. 


"Aici este vorba de pasiune pentru sport si, mai ales, pentru transmisiunile directe pentru ca aici este adevarata meserie. Este cel de-al treilea record al meu, dupa cel de 27 de secunde fara respiratie si de cel de 42 de secunde cu respiratie si sper sa nu fie nici ultimul pentru ca voi comenta meciuri cu aceeasi pasiune si de acum incolo. "

Si pentru ca nu am uitat de rugamintea voastra, aceea de a ajuta un Blogger, anuntam si despre lansarea volumului „Mediasul radiofonic 1950-2013”, sub bagheta lui Mircea Hodarnau. Iata si cateva cuvinte ale acestuia:
Gandul sa scriu o carte despre oamenii de radio care zilnic sau saptamanal au incantat sau iritatascultatorii pe frecventele celor doua posturi de radio locale din Medias, mi-a venit prin anul 2010. Pentru documentare am folosit surse din arhiva Primariei Medias si interviuri cu colegii mei de breasla, respectiv anumite fise de prezentare a activitatii lor radiofonice. Am “colindat” tari precum Germania, Italia, Canada, Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Spania si orase ale Romaniei, unde i-am gasit acum domiciliati pe fostii colegi. Am luat legatura cu ei  si incet, incet m-am tinut de capul lor sa imi trimita materiale despre activitatea lor radiofonica. Nu a fost usor, dar nici imposibil.








Un comentariu: