miercuri, 4 decembrie 2013

De-a sorecele si pisica


Era iarna cand a inceput toata aventura. Era seara si ma uitam la tv. Un sunet constant se tot auzea, insa nu l-am luat in seama. Urmatoarea seara la fel. Si urmatoarea. Si apoi, bum. Ceva a tasnit pe langa canapea. Cu coada ochiului am sesizat doar miscarea, nu mi-am dat seama ce este. Dar a doua zi cand am privit usa de la balcon, in tocul usii trona maiastra o gaura. Muncita cu sarguinta seri de-a randului, roasa simetric si numai buna de patruns in casa. Mi-am dat seama imediat cu cine am de-a face si mi-am facut o strategie de actiune.
Numele inamicului: soricel (nu putea fi un sobolan dupa marimea gaurii facute).
Locatie : in spatele bibliotecii (loc greu accesibil)
Stare de fapt a inamicului : anxietate crescuta si posibil claustrofobie
Numele interventiei : DDD (deratizare, dezinfectie, desinsectie)
Plan de interventie :
1. Blocarea gaurii si exterminarea oricarei posibilitati de a evada a inamicului
2. Investigarea perimetrului de actiune al inamicului
3. Verificarea rezistentei inamicului prin infometare (asta nu mi-a placut prea tare, dar nu vroia cu nici un chip sa iasa)
4. Ademenirea inamicului cu mirosuri familiare (branza, cascaval etc)
5. Montarea unei capcane care sa vina in intampinarea impulsului de a da buzna prin toata casa
6. Recuperarea inamicului si relivrarea lui catre natura
Rezultatele interventiei :
1.  Reusita totala si deruta maxima a inamicului la vederea blocaj
2.  Inamicul si-a redus semnificativ perimetrul, retragandu-se in spatele bibliotecii
3. Frica a fost mai puternica ca foamea. Foarte curand s-a instalat o stare depresiva care s-a accentuat pana la catatonie.
4. Starea medicala a inamicului nu i-a mai permis sa exploreze mirosul.
5. Nu a mai fost necesara
6. Reusita totala

Insa atunci cand te “lovesti” de soareci, gandaci, loc contaminat etc. cel mai indicat este sa apelezi la un expert, folosindu-te de informatiile existente pe site-ul 0219662.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu