marți, 17 decembrie 2013

Ho, ho, ha...ideti la cumparaturi!

Recunosc cu mana pe inima ca intotdeauna mi-a placut sa plec in cautarea unor lucruri mai mari sau mai mici care sa imi incante privirea si sa imi bucure sufletul. Insa nu este o aventura usoara si am sa va spun imediat de ce. In primul rand, aceste lucruri nu se gasesc asa oriunde si oricum. Iti trebuie rabdare, sa colinzi magazine mai cunoscute sau mai putin cunoscute, centrale sau ascunse printre stradute, sa intri in magazin si sa studiezi fiecare bucatica cu ochiul la fel de curios.
Apoi, de indata ce ai gasit ceea ce cautai sa te poti hotari daca mai vrei sa mai cauti sau te opresti aici. Nu e deloc o alegere usoara. Sunt atatea si atatea tentatii, atatea si atatea magazine care raman nedescoperite. 
Si, nu in ultimul rand, pretul. Lucrurile frumoase costa, cele pretioase la fel. De cate ori nu ne-au ramas ochii lipiti de ceva, dar buzunarul nu ne-a dat nici un semn de bunavointa.
Si daca inmultim aceasta cautare cu cate persoane dragi avem in jurul nostru, s-ar putea sa devina o problema foarte spinoasa. 
Recunosc cu mintea limpede ca intotdeauna mi-a placut sa fac cumparaturi. Imi place sentimentul de a alege cu gandul la bucuria celui ce va primi ceea ce ce am gasit. Imi place sentimentul de a cumpara cu gandul la propria mea bucurie cand voi avea doar pentru mine ceea ce mi-am dorit.
De felul meu aleg lucrurile mai neobisnuite, mai frumoase, mai inedite. Imi place in aceasta perioada sa cumpar un ceas de colectie, o brosa foarte veche, un stilou retro sau o carte editie princeps.
Dar, pentru toate acestea am nevoie de un cartonas de plastic pe care sa il pot trece printr-un aparat mic si sa se auda un mic bipuit, semn al victoriei. 

Cardurile Piraeus Bank iti aduc acum mai multa bucurie la cumparaturi!

Primesti inapoi 3%, max. 300 RON pe luna, din valoarea cumparaturilor tale efectuate oriunde in lume daca le achiti cu unul din cardurile de credit Visa Exclusive Gold sau Piraeus Visa exact in perioada promotiei pana la 31 ianuarie 2014. Mai mult, orice persoana care acceseaza microsite-ul http://cardulcupromotii.ro/, la completarea unui formular de participare, intra automat in cursa pentru castigarea unui smartphone Nokia Lumia 925.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu