luni, 3 februarie 2014

Punguta cu doi bani

Cucurigu boieri mari, dati punguta cu doi bani. Va vine sa radeti de bietul cocos care alerga de zor sa-si recupereze cei doi bani. Pai din doi se faceau patru, din patru se faceau opt si tot asa. Este prima lectie despre cum sa faci economii. Din fericire, in ziua de azi, nu ne mai trebuie pungute si nici nu mai alergam dupa boieri sa le capatam inapoi. Boierii suntem chiar noi, caci stam in fata calculatorului si alegem ce ne seduce privirea.
O sa-mi spuneti ca asta nu e economie, ci dimpotriva risipa. Pai stati asa ca n-ati aflat inca totul. E vorba de cum le facem educatie banilor. De exemplu, se ia o hartie de 100 ron si se aseaza central, privirea fixata pe ea si barbia ferma. Si se incepe discursul motivational: asculta la mine draga mea. Eu, pentru ca sunt un om pofticios, dar totusi cu scaun la cap, am sa-ti dau drumul acum sa pleci spre alte maini, mai primitoare sau poate mai cheltuitoare decat ale mele. Oricum, printre straini, oriunde ai ajunge, da-mi un semn. Trimite-mi inapoi o particica din tine. Costul din stanga, coltul din dreapta sau macar ochelarii lui Caragiale. 
Si uite asa cu rabdare inveti banii sa se intoarca la tine. Semn dupa semn, aduni nenumarate indicii ca nu te pot parasi fara sa le fie dor de tine. Stia cocosul ce stia.
ADUNA.ro functionează ca o platforma online ce aduna magazine online din Romania si din strainatate. Beneficiul pe care il au utilizatorii site-ului ADUNA.ro consta in faptul ca pentru fiecare produs cumparat primesc o parte din bani inapoi. Adica, beneficiezi de cashback la orice cumparatură on-line. Si mai simplu: Invatati banii sa se intoarca la voi.

Si oricum, cocosul ar fi strigat azi: Cashback, cashback, boieri mari!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu